Detta är till dig din fitta (skriver av mig)

Sho på er alla. Jag har precis kommit hem från stan med linnea bebisen. Jag tänker skriva av mig till en person som inte kunnat vara falskare, tänker inte nämna något namn men personen i sig vet vem det är. Inga dumma kommentarer som '' säg det t henne själv'' för det har jag gjort. Så stör det er, läs inte :)
Okej...
TACK VARE DIG har jag förlorat en massa vänner vilket jag tänker ta kontakten med igen.
TACK VARE DIG nu så går jag runt med ilska i hela kroppen hela tiden. Hur kan man vara som du? Du kallar till och med dig själv för djävulen? Är du stolt? Efter ett tag så har jag förstått att det är sant, det är du verkligen. Du bryr dig inte om någon, lurar en massa folk, gör en massa fittiga grejer mot folk.. Och ska vi komma till något som är det värsta, du är mytoman. Du påstår att ha skjutit en tjej och skrattat medans hon dog? Myt, du kallar dig själv psykopat när du säger så vet du va? Du säger att din ''bror'' är med i ett maffiagäng osvosv.. omogna lögner. Du är 14 år och du tror att folk går på dina löjliga lögner, dessutom har du ingen bror. Vi är barndomsvänner tror du inte att jag känner dig eller? Du är stolt över att ha knullat med vuxna killar, och deras kukar blev viktigare än mig. Men jag har lärt mig nu, att hur mycket jag än försökte hjälpa dig så brydde du dig aldrig din fitta. Du har ingen kvar, och det förtjänar du. Kom inte tillbaka till Göteborg, du skapar bara hat. Det här är till dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TÖNG ÄRU BROSHAN

2013-02-04 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0