JAG SAKNAR DIG

Jag sitter på bussen påväg till alex nu, så jag ska slagga där också osv men, jag vill ville bara säga hur mycket jag saknar dig Ronja. Du har suttit på behandlingshem i ett tag nu och jag längtar som fan tills du kommer hem igen. Då ska vi ta tillbaka den nära kontakten vi hade innan, för du är trots allt min allrabästavän! Du är den underbaraste vänner som finns och den enda jag litar på, och alex då. Ni två är dom enda just nu. Jag saknar alla våra otroligt fuckade fast sjukt roliga stunder, det finns ingen som oss. Du har alltid stått upp för mig och hjälpt mig gå mot rätt väg. Och du vet att jag gör samma för dig, jag blir så tårögd av alla dina fina texter du skriver till mig för det värmer verkligen att jag faktiskt har hjälpt dig. Jag har lyckats med vad jag har velat så länge, jag är så stolt över dig min ängel. Du är så stark, du har tagit dig igenom all den här skiten och nu är det en liten bit kvar, du klarar det! Jag finns här varje sekund när du behöver mig. Min fina prinsessa Ronja Mudifaj <3


Kommentarer
Postat av: hööönd

awwww! älskar dig my princess :') <3

2013-02-13 @ 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0