:)

Shololo, jag ligger och kollar på tv och käkar lite godis, hihi jag har inte ätit godis på jätte länge så jag har ätit en hel del nu i helgen.

Jag har gjort ett liknande videoinlägg om detta innan men kan inte låta bli att ta upp det igen.
Ni som bryr er så mycket om andra.
Alltså det handlar inte om mig nu utan jag stör mig fett mycket på folk som håller på att kommentera andra om personliga saker. Så jävla fult helt ärligt. Eller människor som helt enkelt lägger sig i för mycket. INGEN VILL VETA ERA NEGATIVA ÅSIKTER. Fine om man kanske skriver på en bild '' säg vad ni tycker! '' men mår ni bra av att kränka andra? haha ja det gör ni faktiskt för stunden, ni suger åt er folks lycka. Ni är så jävla skrattretande..Burn in hell säger jag bara😌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0