...

Det finns en person som stod mig väldigt nära för ett ganska bra tag sen. Den här personen stod upp för mig och ville bara mitt bästa men jag sket i det. Jag struntade i vad hon ville säga. Och nu får jag lida för det, jag ångrar hur jag behandlade en så fin vän. Men jag vet att jag är inte värd det, jag sumpade mina chanser och jag har lärt mig av mina misstag som jag aldrig kommer att göra om. Men om jag aldrig hade gjort alla dessa misstag så hade jag aldrig blivit den jag är idag. Ta vara på det ni har för när det väl är borta, det är då ni inser vad ni har gått miste om.


Kommentarer
Postat av: ronja

vad har hänt älskling, skriv till mig?

Svar: nej älskling det har inte hänt något speciellt, vi kan ta det när vi träffas men ville ba få ut det. <3
Erika Jonasson

2012-12-16 @ 19:26:10
URL: http://zwiitzer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0