Att svimma är hemskt

Jag har typ velat fram och tillbaka hela tiden om att jag ska förbättra min uppdatering på bloggen och sen har det hållt typ tre dagar osv... Men blev faktiskt blogg sugen nu så ska försöka, men lovar inte att det håller haha.
Nu har jag i alla fall fattat hur man lägger upp videos på bloggen så när jag mår bättre och har tid så ska jag nog lägga upp en video på när jag sjunger.
Jag hade 40 graders feber igår på kvällen och i lördags så fick jag blodtrycksfall och svimmade, det var hemskt. Jag gick från toaletten för att säga till Alex att jag mådde illa, ville nästan spy, och gick mot balkongen för att ta luft.. då börjar jag känna mig yr. Han gick till mig och stod bakom mig. Allt snurrade och jag kände hur jag kommer svimma när som helst, och sen blir allt svart. Jag vaknar av att han skriker mitt namn och jag blir skit chockad så jag stället mig upp och går in på hans rum och sätter mig, då kändes allt bättre. Han blev jätte rädd, han förstod ju inte vad som hände. Om han inte hade tagit emot mig så hade jag krossat hela skallen genom fönstret.. men jag mår bättre nu och är piggare osv. Kommer inte ha något att blogga om direkt eftersom att jag bara kommer sitta inne, men kommer la på något skoj. Pusspuss
Ni får en liten söt bild på mig och Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0