Kvälls inlägg

Hej bloggen. Jag mår bättre nu då jag har druckit min äckliga hostmedicin 3 ggr om dagen, eller aa den tredje blir innan jag går och lägger mig. Jag har haft seg uppdatering och ni fattar säkert varför om ni läst min tidigare inlägg. Imorgon kanske jag ska dra till Alex om jag mår bättre. Och anledningen till att jag inte ska vara i skolan är för att jag inte får anstränga mig. Jag hittade lite saker som jag tyckte var snyggt.. om ni är intresserade kan ni köpa detta och mycket annat på www.modegallerian.se (kan inte länka för jag bloggar genom mobilen). Dessutom ska jag göra ett video typ imorgon eller något för att prata om en grej jag hatar. Så missa inte det, pusspuss


Kommentarer
Postat av: Erika

Om ni undrar varför jag har stavat väldigt cp så är det för att jag skrev inlägget ganska fort! :)

2013-01-17 @ 23:05:31
URL: http://www.akires.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0