Du är det finaste jag vet mitt hjärta.

Älskling, om jag bara kunde förklara min kärlek till dig. Du är mitt allt, du är det finaste som finns. Så söt och snäll du är mot mig och så mycket du gör för mig. När du satt på behandlingshem i 3 månader så väntade jag på dig, precis som jag lovade, spenderade korta stunder för en massa pengar för resan bara för att få träffa dig. Du är inte bara min kille, du är min bästavän. Vi har en egen humor, och hur mycket vi än bråkar så älskar vi varandra till max. Du finns för mig när allt är skit och jag är alltid välkommen till dig. Ditt hem är mitt andra hem, du är underbar. Du är så speciell, och jag vet någon stanns inom mig att vi en dag kommer skaffa barn och flytta ihop. För den kärlek vi har, den är svår att hitta. Till er som läser detta, när någon mäkar på er på te.x facebook.. han/hon kan vara den rätta. Min kille hade aldrig haft något seriöst med någon innan, men efter vi blev tillsammans så har han fattat vad kärlek innebär, och det har även jag. Du är mitt allt, och jag kommer älska dig tills dagen jag dör mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Klara

Vad söta ni är tillsammans!!

2012-12-28 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0