Godmorgon!

Godmorgon bloggen. Jag ligger i Alex säng och kollar på tv, han är i sin skola för att hämta sina betyg. Och idag vet ni? Då går jorden under. haha eller inte. Seriöst kan inte fatta att folk i Frankrike tror på det så mycket, det är som att min morfar skulle säga att jorden går under imon så ska 2000 pers ta livet av sig för att min morfar sa det? haha det är samma sak för han som säger detta är bara en vanlig wierd gubbe.

iaf, igår var jag med Alex och vi träffade två kompisar, sen träffade vi natcha & linnea, det var la en helt okej dag och Nanna har köpt en ny hund, haha tvär söt , den såg ut som snoop dogg!
aja bloggar mer sen..puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0