jag saknar er för mycket.

Hej, sitter hemma på min rast och tar det lugnt. Ska snart gå tillbaka till skolan igen, fuck my life hehe :(
Jag måste skriva av mig om hur mycket jag saknar er. börjar med en..du är min barndomsvän fast mer än så. När vi var små bodde du typ hos mig och vi var som exakta systrar. Visst vi hatade varandra en period men jag brydde mig så mycket om dig, och det gör jag än idag. Jag vet att du mår dåligt, du har haft en massa omkring dig detta året. Jag saknar dig. När jag mår skit så finns du alltid där men snart flyttar du åt helvete, jag älskar dig nanna. Och Ronja, vad ska jag säga? Sen i 6:an har vi ställt upp för varandra till 100, vi har så många minnen, det går knappt att beskriva hur mycket jag saknar när vi alltid vara med varandra. När jag hade det som svårast torkade du mina tårar och sa till mig att allt kommer bli bra. Men du förflyttas också efter jul. Varför ska soc ta just de personerna som gör mitt liv till ett liv? utan er är jag ingenting. Ni är det bästa som finns.. jag älskar er. habbibi , bäbbse och bajsen<3


Kommentarer
Postat av: Natcha

Aww hjärtat då.. Du är den mest underbaraste som finns jag svär! Men du vet att jag kommer bara vara 40 min utanför göteborg och jag kommer komma t göteborg varje helg, och du vet att du är välkommen att hälsa på närsomhelst för jag kan be min nya foster bror hämta dig och alex om han vill, och vi står varandra alldeles för nära för att förlora kontakten, och om de är något så är jag bara ett samtal bort och de vet du.. <3

Svar: älskar dig <3
Erika Jonasson

2012-12-14 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0