SKRIVER AV MIG LITE

Jag hatar folk som mobbar, dömmer och klagar på folk de knappt känner. Jag hade knappt respekt för någon innan, men jag lärde mig att då fick jag ingen respekt tillbaka. Jag vet hur det känns och jag har börjat tänka mycket mognare. Om folk är på ett speciellt sätt, gör olämpliga saker så har det fortfarande inte med andra att göra. Te.x folk som lägger upp naken bilder på nätet, jag hade inte gjort det men bara för det betyder det inte att andra inte ska göra det. Om det skadar någon så är det väl dom själva? det är upp till var och en och göra som man vill.
Jag blir så sur på folk som bryr sig om saker som inte angår dom alls. Visst jag har också åsikter om folk men det är skillnad på om någon av mina kompisar skulle göra något olämpligt för då skadar det även mig eftersom att jag bryr mig och vill deras bästa, men nån tjej jag inte känner? Pfft bryr mig inte ett skit. Men folk som påpekar vad andra kanske har på sig? OMOGET. Alla har sin egen stil, folk som kanske inte har råd men de nyaste trenderna, ska de bli dömda för det?
Jag bryr mig inte vad folk säger eller tycker om mig, men när jag ser/hör folk som tar åt sig av vad andra säger blir kränkta så växer bara ilskan inom mig. Unga har tagit sitt liv för att de inte dög som de var. Ingen förtjänar att dö oavsett utseende. var tvungen att skriva av mig för blev så lack på det.. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0