Till er utan självförtroende.

Jag har en underbar vän som tyvär har väldigt dåligt självförtroende. Och till er andra som har det fast som kanske till och med känner sig värre, kanske vågar ni knappt prata med nytt folk och vara er själva? sluta upp med det och vakna till. Det finns alltid något vackert och något mindre vackert hos alla människor. Utseendet är ingenting? det är bara hud,ögon,läppar och jag vet inte vad som vi har för att kunna se, prata osvosv. Men att det ska spela någon roll om det man har är fint eller fult? det är löjligt. När jag får komplimanger om att jag är söt osv så blir jag såklart jätte glad , men jag tar inte mitt utseende för att kränka andra. Sluta bry er så mycket om vad folk tycker? Du är som du är och var stolt för det du har. Varje människa är unik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0