Vart ska jag börja?

Hej på er! Jag har bestämt mig för att börja blogga om lite allt möjligt. Jag har försökt att orka blogga innan men det har inte riktigt hållt. Men nu försöker jag på nytt! Idag har jag varit med min fina ronja. Det är även hon som har fixat min ursnygga design! tack till dig mitt hjärta. Jag saknar min underbara kille som jag inte har träffat på 3 dagar, jag dör lite hehe.. vi har varit tillsammans i hela 1år och snart 1månad, det är sjukt vad tiden har gått fort! Han finns alltid där för mig oavsett hur mycket skit vi har gått igenom, jag har förlorat vissa vänner pga att ha varit med honom. Men det har inte med mig att göra längre, det är deras val. Jag har iallafall mina nära och kära som stöttar mig och det är allt jag behöver!
Tänkte ta det här som en liten början, hoppas ni ger min blogg en chans och gillar den!
Puss&kram erika.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0