Godmorgon, eller god eftermiddag?

Godmorgon! Eller aa klockan är 16.00 men jag vaknade nyss i alla fall. Det blev inget mer inlägg igår för jag tänkte inte på det och dessutom händer det inte speciellt mycket när man sitter hemma och är sjuk. Men i alla fall, det enda ''roliga'' som hände igår var att alex kom förbi och spelade lite kort med mig haha. Men vad ska man hitta på? Jag är hemma hos min mormor som inte har data eller någonting kul förutom tv. och jag börjar tröttna på tv hehe. men det var typ allt som hände. Jag mår bättre idag men har mest väldigt ont i min hals.. och jag kan inte bjuda på nya bilder eftersom jag .. aa är sjuk och pallar inte så det får bli vad jag hittar tills jag blir frisk. Pusshaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0